دانش آموزان سیکل اول دبیرستان پهلوی آمل – سال 1318 خورشیدی


daneshmand1318

دانش آموزان سیکل اول دبیرستان پهلوی آمل (سال 1318 خورشیدی)

با سپاس از جناب آقای منوچهر دانشمند برای انتشار این عکس، در ادامه توضیح ایشان برای این عکس آورده می شود:

یکی از زیباترین عکس های دانش آموزان سیکل اول دبیرستان پهلوی آمل در سال 1318 شمسی در افتتاح ساختمان کنونی.

در سمت چپ ، آقای ورزنده دبیر ورزش ودر سمت راست آقای بطحایی همدانی رئیس دبیرستان . تعداد دانش آموزان 17 نفر در سه کلاس هفتم  و هشتم  و نهم  و در پشت سر مستخدم دبیرستان دیده می شوند.

دونفر نشسته : از راست بطحایی از اهالی همدان وفارغ التحصیل دارالمعلمین دارالفنون تهران ، در سال 1316 شروع معلمی را در آمل انجام دادند  ومدیر دبیرستان پهلوی آمل  و دومی ورزنده از اهالی دامغان و به عنوان دبیر ورزش و شروع کار در 1314 و با خانواده امیر صالحی اسکی ازدواج کرد و آملی شد .
شاگردان 17 نفرند که به ترتیب در سه کلاس سیکل اول دبیرستان را تشکیل می دهند . ودر1314 دو اطاق مسکونی آقای تیمور کیانی واقع در اسپه کلا ی آمل به مدت 4 سال یعنی در سال 1318 که ساختمان دبیرستان پهلوی آمل ساخته ومورد بهره برداری قرار گرفت به آنجا منتقل میشوند .
جمع شاگردان در سال 1318 به 17 نفر میرسد که در سه کلاس سیکل اول متوسطه مشغول تحصیل بودند .


2 پاسخ به “دانش آموزان سیکل اول دبیرستان پهلوی آمل – سال 1318 خورشیدی”

  1. با سلام وعرض ادب واحترام خدمت جناب شهداد وبازماندگان مرحوم غفوری میخواستم بپرسم چرا از زمان رحلت مرحوم غفوری سایتتون دیر به دیر مطلب جدیدی میزاره باورکنید یکی از دلخوشی های ما تو غربت همین سایته
    با آرزوی سلامتی برای شماوغران الهی برای زنده یادغفوری

    • با سلام خدمت شما آقای کامران پاشا
      برداشت شما کاملا صحیح است. با سپاس از توجه و پیگیری شما و دیگر همشهریان عزیز باید عرض کنم که آقای غفوری زحمت اصلی و زیادی برای مذاکره ، تبلیغ و جمع آوری عکس ها از مردم می کشیدند و این باعث می شد که عکس های بیشتری به دست ما می رسید. الان تا حد زیادی نیازمند معرفی چهره به چهره ی سایت به عموم مردم توسط شما علاقمندان هستیم تا بتوانیم اسناد قدیمی و عکس های شهرمان را ثبت و منتشر کنیم.
      مهدی شهداد 1395/8/23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *