ادامه قراردادن عکس ها در سایت


1392/1/22
هم اکنون عکس ها توسط گروه گردآوری به مرور برای قرار دادن در سایت به اندازه مناسب کوچک در آمده و در سایت قرار داده می شوند و با این کار قسمتی از مشکلات سایت در نمایش و دسته بندی عکس ها برای اصلاح سایت، نمودار می شود.
ما شروع به کار سایت را به صورت عمومی در جایی اعلام نکرده ایم و تا سایت ، توسط طراح آن به صورت دلخواه ما سفارشی سازی نشده و کامل نشود ساختن سایت را در خبرها و شبکه های اجتماعی اعلام نخواهیم کرد.
این کار به این منظور صورت می گیرد که کاربران محترم سایت پس از تکمیل آن به سایت مراجعه کرده و از سایت به صورت بهینه استفاده نمایند. اما قبل از اعلام آن هم طبعا برخی توسط موتورهای جستجو مانند گوگل به این سایت ارجاع داده می شوند و در همین جا از همه آنها خواهش می کنیم اگر پیشنهادی برای بهتر شدن سایت دارند و یا اگر اشکالی در آن می بینند به ما اطلاع دهند تا سایت هر چه زودتر و بهتر برای استفاده عموم آماده شود.
مهدی شهداد

3 پاسخ به “ادامه قراردادن عکس ها در سایت”

  1. از همه دوستانی که در راه اندازی این سایت زحمت کشیدند ، تشکر میکنم
    به نظر من این عکسهای قدیمی برای کسائی که خارج از زادگاه شون زندگی میکنند ، دیدنی تره
    موفق باشید

  2. اگر امکان داره عکسها دسته بندی بشه و موزیکهای قدیمی و کلام به همراه عکسها بکار بره

  3. فوق العاده هست وبسیار نوستالژیک واقعا خسته نباشید .من تازه چند لحظه هست به توصیه برادرم وارد سایت شدم خیلی جالب حتما تا حالا فراخوان دادید کاشکی پدرم بود و میدید اطلاعاتشون خیلی کامل بود با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *