دانش آموزان کلاس دوم دبستان ملي اسلامي وليعصر(ع)سال51-50


دانش آموزان کلاس دوم دبستان ملي وليعصر(ع)سال51-50

 

رديف اول از چپ آقايان : بابايي -مسعودي – اردشير – سلطاني – عبدالله يزدان پناه – منوچهر مجيدي – علي اصغر احدي – غلامرضانوائيان – حسن فرزانه –

رديف دوم : ساروي – سعادت – امير فرهنگ خادم آدم – محمد مهدياني

رديف سوم : لاري – مجيد محمود زاده – بهزاد رحماني – علي اکبر کاوه – عباس وشتاني – محمد جواد حاج اندواري –

رديف چهارم : حسين يوسفي – مرتضي جلالي – قاسم زاده – مجيد حسيني – داداش زاده –

رديف پنجم : هدايت اله ملوک زاده – سيد جواد ؟ – محمد رضا تسليمي – عطا اله صرافي

آقايان دبيران از چپ : باغبان – احمد زاده (معلم آمادگي ) -زارع (معلم کلاس دوم) – صرافي (راننده)

با تشکر از آقاي حاج مجيد محمود زاده

,

3 پاسخ به “دانش آموزان کلاس دوم دبستان ملي اسلامي وليعصر(ع)سال51-50”

  1. دیدن این عکس من را منقلب کرد. من را برد به سال های 50 و دیدن عکس دوستانم اشک را در چشمانم جاری ساخت. جناب محمود زاده عزیز نمیدونم چه جوری باید بابت این کار قشنگ و با ارزشت ازت تشکر کنم. جناب سعادت عزیز از تو هم برای توضیحات و تصحیحات با ارزشت سپاسگزاری می کنم. بچه ها دلم برای همتون خیلی خیلی تنگ شده. کاش می تونستیم مثل اون روزا دور هم جمع بشیم. یعنی میشه یکبار دیگه تک تکتون را از نزدیک ببینم. نمیدونم کدوم یک از بچه ها این عکس را دیده اند و با کدوماشون میشه تماس گرفت. ای کاش هر کدوم از بچه ها شماره های تماسشون را هم میگذاشتن. همه تون را دوست دارم. هرجا هستید موفق باشید بچه ها. این شماره تماس منه: 09122104387 خوشحال میشم صداهای قشنگتون را بشنوم.

  2. و چند تصحیح : تصویر کوچکی که بین مرحوم بهزاد رحمانی و دوست عزیزم آکبر کاوه یه کوچولو پیداست آقای مجید نجفی هست . در ضمنردیف اول نشسته ازچپ نفر 2 تا مانده به آخر آقای علی اصغر احمدی راد است که به اشتباه (احدی ) درج شده.

  3. درود بیکران به گردانندگان این صفحه وزین.ردیف پنجم بعد از آقای هدایت ا… ملوک زاده آقای سید جواد حسینی هستند . در ضمن بعد از سید جواد حسینی آقای مجید تسلیمی هستند که به اشتباه محمدرضا درج گردیده.ضمنا در این عکس آقایان روح ا… لاری و حسن فرزانه در جنگ 8 ساله به شهادت رسیدند و همچنین بهزاد رحمانی در پارسال و آقای محمد مهدیانی در 7 سال قبل در سانحه رانندگی مرحوم شدند.( دماوندی الاصل بودند و پدرشان مدیر و صاحب خیاطی معروف شرلی در ابتدای خیابان رضوانیه و ضلع شرقی شیر خورشید یا همان بیمارستان 17 شهریور بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *