ارباب در روستا


arbab

لطفا اگر کسی در باره این عکس اطلاعات دقیقی دارد در زیر این عکس  به صورت توضیح ارائه دهد. با توجه به اختلاف نظر زیاد در باره این عکس چه از نظر نام شخصیت ها و چه از نظر تحلیل و قضاوت راجع به شخصیت اصلی عکس، نیاز به کارشناسی بیشتر توسط دوستانی دارد که در حیطه تاریخ آمل کار کرده اند.

,

53 پاسخ به “ارباب در روستا”

  1. منم از بزرگتر ها شنیدم ارباب و مرد بزرگی بود .خدمت زیادی به مردم روستا میکرد .خواستم بگم این آدمایی که فقط غیبت میکنن و ایراد میگیرن خودشون خیلی سالم هستن

  2. با سلام؛ بنظر بنده هربلایی سر دهاتی ها بیارن حقشونه. تمام رنج‌ها و مصائب و بدبختی ما زیر سر همیناست. آقای جوادی هم چون خودش عقده ای بود اول انقلاب خواست خودی نشون بده. وجود خان ها و ارباب ها باعث می‌شد تعادل جامعه حفظ بشه. تجربه نشون داد که برای جامعه ما همون روابط مناسب بود و انقلاب و فتنه و نقشه خارجی‌ها وضع را باینجا کشوند. اجداد ما هم مالک بودن ولی مسائل جنسی نداشتند وبدرد دهات میخوردن .بعد انقلاب همین دهاتیها پررو شدند و می‌خوان ادای بزرگ‌ترهارا دربیارن ولی نمیتونن. خاکبرسر همه شون. امیدوارم همین اخوندها و دزدها باشن تا ملت ببینن چه کلاه گشادی سرشون رفت. با تشکرالبته اگه اجازه چاپ دادین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *