اردوی دانش آموزی کرسنگ سال 1354


karsang1354
این عکس در سال 1354 در اردوگاه کرسنگ (شهید باهنر فعلی) گرفته شده است . این عکس نمای از لباس پیش آهنگی آن زمان را که دانش آموزان می پوشیدند را نشان میده.
آقایان رضایی – کاظم قاسمی – فتحعلی اکبری … و نفر نشسته شهید بزرگوار بهروز غلامی که قبل از انقلاب به درجه شهادت نائل آمدند.
شهید بهروز غلامی در تهران مشغول بکار بودند که پس از شركت در تظاهرات تهران،  در آبان ماه 1357 به آمل بازگشت و در ساعت 11.30 هفدهم آّبان پس از ممانعت مادرش به تظاهرات پيوست و در حين آتش زدن كوكتا مولوتوف در جلوي شهرباني آمل از ناحيه قلب مورد اصابت گلوله قرار گرفت  . پيكر مطهر او در غروب پنج شنبه و همزمان با عيد قربان درزادگاهش به خاك سپرده شد

با تشکر از آقای کردی به خاطر ارسال این عکس

 


4 پاسخ به “اردوی دانش آموزی کرسنگ سال 1354”

  1. باسلام عكسهاي جالبي جمع اوري شده ولي بعضي از عكسها شفاف نيست !! وباتشكر از اقاي كردي كه خاطرات زنده نگه داشته با إرسال چنين عكسهايي!!!

  2. با سلام خدمت اداره کننده گان این سایت زیبا و جالب …. خسته نباشین .
    من از طریق بچه محلهام در روستا متوجه شدم سایتی هست که عکسهای قدیمی شهرستان آمل رو به نمایش گذاشته است …./ و در لابلای این عکسها چند تا عکس از روستای عزیزم پاشاکلادشت سر هم می باشد . با توجه به اینکه این افراد و اشخاص داخل عکس رو میشناسیم و با هم خاطره داریم برای ما جالب و خاطره ساز هست .
    سپاس از شما دوستان گرامی

  3. سلام اقای کردی عکسهایت بسیار دیدنی و جالبه در صورت امکان از عکسهای ورزشکاران روستا(اسدلله هیا کن توپ خونه را رها کن)بزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *