سینما آرش آمل – قبل از انقلاب


cinema-arash

 

سینما آرش آمل

متعلق به آقای هاشم خصوصی

مطمئنا خیلی ها با این سینما خاطره دارند

,

12 پاسخ به “سینما آرش آمل – قبل از انقلاب”

  1. با سلام و خسته نباشید
    نمیدونم سال ۵۶ یا ۵۷ بود خیلی بچه بودم اسپه کلا زندگی میکردیم با برادربزرگم رفته بودیم فیلم گینگ کونگ رو دیده بودم. مسئول سینما آقای عباس رحمانی معروف به عباس مرد بوده. یادش بخیر

  2. سینمای دیگر آمل به نام سینما درفش بود که مکان آن در حال حاضر فروشگاه
    بنیاد روبروی بیمارستان حافظی قدیم است ، البته من حدود شش یا هفت ساله داشتم که در زمان انقلاب شاهد آتش زدن این سینما بودم .

  3. عید 56یا57 بود که به عشق بازی بهروز وثوقی فیلم سوت دلان علی حاتمی را در این سینما دیدم و به دلیل سن کمی که داشتم چیزی متوجه نشدم و فیلم با ریتم کند خود حسابی حوصله مرا سر اورد، بعدها که سنی از من گذشت و فیلم را دیدم عاشقش شدم وچند بار به تما شایش نشستم.

  4. این سینما اواخر دهه ی 40 ساخته شده بود. بسیار سینمای مدرنی بود که البته الان در همون مکان قبلی به سینما بهمن تغییر نام و شکل داده. ایکاش پدرم اینجا بود تا خاطراتش از سینماهای آمل رو براتون می نوشتم.. فعلا که در دسترسم نیست!

  5. سپاس فراوان از زحمات شما.من کلی تعریف این سینما رو از خانواده شنیده بودم خیلی خوشحال شدم که تصویری ازش دیدم
    امیدوارم همه شهروندان در بهبود این سایت کمک کنند و تصاویری از سایر مناطق و مکانهای شهر آمل در اختیارمون قرار بدهند

  6. باتشکراززحمات دست اندرکاران ساخت وهدایت سایت املی ها.یکی ازخاطرات بسیار زیبا و فراموش نشدنی من ازسینما آرش،نمایش فیلم “خانه خدا”بود.دران زمانها،هنوز تشرف به خانه خدا،تاحدودی برای خیلی ها دورازذهن ودشواربود.لذا ازاین فیلم بی نهایت استقبال شد.ازهمه جالب ترهجوم مادران ومادربزرگها به سینمابود،بگونه ای که بادیدن فیلم خانه خدا بسیارشادمیشدندواحساس بسیارخوبی به انها دست میداد.

  7. واقعا عالی کاش میشد عکسی با نمای نزدیکتر و واضح تر از این سینما و سینماهای دیگر قبل از انقلاب آمل دید که دیگه الان وجود خارجی ندارن

  8. من سال 1355اولين فيلمي که در سينما آرش ديدم پاپيون با شرکت استيو مکوئين و داستين هافمن بود

  9. داداش کارتون عالیه من تعریف این سینما رو از پدر و مادرم خیلی شنیدم آرزوم بود عکسی از این سینما رو ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *