ایستگاه اتوبوس – دم پل آمل


damepol


10 پاسخ به “ایستگاه اتوبوس – دم پل آمل”

  1. الان اصلا پل امنیت نداره چون پیاده رو پل خیلی کوچکه و آدم مجبور میشه از پیاده رو بیاد پایین راه بره و تعداد ماشین هایی هم که رد میشن زیاده و سرعت زیادی هم دارن و از همه مهمتر پیاده رو پل کمی خرابه.

  2. آقا هادی از ویرانه از ویرانه بودن پل معلق گفتند و تعربف از آقای فلان کیک که شهردار وقت شدندو پارک مثلا طلایی ساختند ، چه قیاس مع الفارقی ؟ غافل ازاینکه عکس یادشده در دل کوران جنگ خانمانسوز دوم جهانی ساخته شده و با ابزاری نظیر ” فرغان” دستی ساخته شده ، تازه چه کسی در فکر تزیینات و آراستن بود مهمترین کاری که مردم میتوانستند در آن عصر – بحران چنگ – انجام دهند حفظ جانشان از انواع بلاهای زمینی و آسمانی بود . قبول داریم که جوان هستیدو سن شما هم اقتضا نمیکندکه متوجه این قضایا شوید لیکن به تاریخ عصر مراجعه فرمایید .

  3. بعضها گفتن خوبه – بعضي ها گفتن جالبهو بعضي ها گفتن خرابه هست اما در زماني که اين عکس انداخته شد در بطن عکس و همون زمانها غرق ميشوي ميفهمي که در کنار اين خاک و خل ها يک آرامشي بس فراوان و فوق تصور نهفته هست اگر ذره ايي فکر کنيد به ذرات وجودي اين عکس همه چيز مشخص و معين هست – حيف که قدر اين دوران زيبا رو ندونستيم – حيف حيف و 1000 حيف ديگه – واقعا ناراحتم که چرا زمان در بعضي مواقع از حرکت نمي ايستد – چرا ؟
    1396/3/22 – دوشنبه

  4. سال چنده اینا را هم کر کنید . تاریخ ماه و سالش حداقل سالش را ب همراه ماه بنویسید نشد حداقل سال را بنویسید.

  5. یه روزهائی بود که اتوبوسها از وسط شهر رد میشدند و حالا آدم نمیتونه از سبزه میدان شلوغ رد بشه!!

  6. خرابه بودن از عكس ميباره…اينجاست كه بايد هميشه قدردان آقاي صادقلو باشيم كه زيبايي زير پل و حواشي اون رو از ايشون داريم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *